Hogyan készítem az első realitym

Hogyan készítem az első realitym

Kibeszélő - Mischinger Péter vagyok és tudom mit akarok! Szerintem

2019. április 19. - RealityPulse

Világ életemben mozogtam, sportoltam valamit. Csapatban és egyénileg, külön-külön próbáltam mindig a maximumot hozni és azt kell mondjam ha valaki egyszer ráérez a siker ízére, nagyon nehéz dolog veszíteni, vagy megtanulni veszíteni. Az, hogy az ember ezt méltósággal viselje tanulható de nem könnyű. Habitus és sok más dolog összetevője.

634861.jpg

Mischinger Péter számomra az egyik legszimpatikusabb játékos. Volt. A többiekhez képest egy "pokoli torony", így a súlypontja is máshol van, kevésbé robbanékony. Furcsa, néha koordinálatlannak tűnő mozgása és hatalmas kezei húsdarálóként szelték a rövid és hosszabb pályák akadályait. Valami isteni megmagyarázhatatlan dolog hajtotta azokkal szemben, akik méretükből adódóan, egy-egy rövidebb pályára lettek szabva. Mi vihette előre? Talán a szíve? Ezt az embert, ezt a barátságos szőrős állatot (Reni szerint Csubakka) bizony a szíve és nyilván valahol az a 20-as is, amit a győztes vág zsebre pár nap múlva . 80 nap alatt kiderült, hogy mint társai mint saját magával szemben is tud kritikus lenni és a legnehezebb pillanatokban is ember tud maradni. Támogatta a többieket amikor azok mélyponton voltak, felkészítette őket és motiválta. Mi lehet az oka, hogy valaki, aki szerintem meg tud nyerni egy ilyen műsort, nem tudja magát elképzelni a győztesek között és talán saját gondolataival is nehezíti dolgát? 

mgl4480-1280x853.jpg

A bajnokok magabiztossága és önmaguk ismerete megkérdőjelezhetetlen. Amíg a normál ember keresi a kihívásokat, addig Ők már azt is megtanulták kezelni, hogy mi az ideális hozzáállás egy világbajnokságon, vagy olimpián, milyen az igazi nyomás alatt a maximumot teljesíteni. Tény, hogy az Exatlon világát mindenki a nulláról kezdte, de itt alkalmazkodni kell és tanulni. 20 millát sehol sem adnak ingyen. Gyűrni kell a pályákat és kiismerni önmagad az új körülmények között. Minél hamarabb használni az addig gyűjtött tapasztalataid és magabiztosan, rutinosan közlekedni az akadályok között. Ez több játékoson is napról-napra látszódott. Higgadtak és gyorsak. Vékony a hátárvonal a játék és a verseny között. Érdemes megtalálni a mezsgyét, hogy élvezni tudd a játékot de közben megküzdj, a rád nehezedő nyomással, miszerint Most kell nyerned és nem holnap, mert másnap már otthon, a fotelből nézed azt, amiért tegnap még küzdöttél. Ez játék vagy háború? Jól akarom magam érezni, vagy görcsösen nyerni? Elhiszem-e, hogy nekem is megy, vagy görgetem tovább az eddigi tapasztalatokat a 2. helyről. Vajon most tudok nyerni? Ezt Péternek kell majd tudnia, neki kell megkeresni magában a válaszokat de sok barátra és ismerősre tett szert, akik bizonyára tudnak majd neki segíteni ebben. Sajnálom mert el tudtam képzelni a dobogó legfelső fokán, bár én akkor is kiásattam volna vele azt az árkot. Egy biztos. Ebben a hatalmas emberben, hatalmas szív dobog és igazi gladiátor.  Ez szép munka volt!

643156.jpg

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://azenrealitym.blog.hu/api/trackback/id/tr9214774954

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása